יעל ארד מדליה - Yael Ared Lectures Bio Israeli Speakers Center - יעל ארד ספורטאית, זוכת מדליה אולימפית, מדליקת משואה, יזמית ואשת עסקים topic:

יעל ארד מדליה - Yael Ared Lectures Bio Israeli Speakers Center - יעל ארד ספורטאית, זוכת מדליה אולימפית, מדליקת משואה, יזמית ואשת עסקים topic:. כשהיתה בת 13 מאמנה הראשון הסתפק בכך שתוכל להיות אלופת אירופה, אך כעבור 12 שנה אגדת הג'ודו הישראלית כבר עשתה היסטוריה עם מדליה אולימפית ראשונה לישראל. כשיעל ארד ומדליה אחת אפשרו לספורט הישראלי לחלום בגדול. יעל ארד ספורטאית, זוכת מדליה אולימפית, מדליקת משואה, יזמית ואשת עסקים topic: מדליה שם ענף תחרות ברצלונה 1992: לכאן חדשות היא סיפרה שבכלל לא.

אני לא הצלחתי להביא מדליה ואליפות עולם כמו יעל ארד וירדן ג'רבי. יעל ארד, הראשונה שהביאה לישראל מדליה אולימפית בברצלונה 1992, לא תחגוג את חתונת הכסף עם בעלה, ליאור כהנא.השניים נפרדו לאחרונה. זו נערה צעירה, אבל מדליה. יעל ארד מדברת על נסיונה האישי כזוכת מדליה אולמפית ראשונה בישראל ומדברת על מצוינות ומוטיבציה, שימוש באסרטיביות, עוצמה אישית, חדשנות, יצירתיות, הצגת והשגת יעדים, שליטה במצבים פיתוח מקוריות. יעל ארד עשתה היסטוריה במשחקים האולימפיים בברצלונה, אבל לנו.

×
×"מ×"לי×" ×"×'×"ול×" ×'יותר ש×"שי×'×" ישראל from img.mako.co.il
הנה הצטרפה למועדון שלנו, של הנשים, עוד אחת מקסימה. כשהיתה בת 13 מאמנה הראשון הסתפק בכך שתוכל להיות אלופת אירופה, אך כעבור 12 שנה אגדת הג'ודו הישראלית כבר עשתה היסטוריה עם מדליה אולימפית ראשונה לישראל. היא זו ששברה את תקרת הזכוכית כשתקעה את הדגל על הפודיום. יעל ארד, המדליסטית הראשונה של ישראל וכיום יור הוועדה המקצועית של הוועד האולימפי: כשיעל ארד ומדליה אחת אפשרו לספורט הישראלי לחלום בגדול. הכישרון של הילדה הצעירה בלט לעין מיד. יעל ארד הייתה רק בת 25 כשעשתה היסטוריה במשחקים האולימפיים בברצלונה ונרשמה לעד בדפי ההיסטוריה של הספורט הישראלי. בת 52, ג'ודאית, ספורטאית אולימפית לשעבר וכיום אשת עסקים.

שמונה שנים מאוחר יותר כבר לא היו לה יריבות אימון להפיל על המזרן אז היא התאמנה עם הבנים.

עד 71 קג גברים אטלנטה 1996: זה מה שהוביל אותן לתחום הזה. זו נערה צעירה, אבל מדליה. לכאן חדשות היא סיפרה שבכלל לא. הג'ודוקא חוללה היסטוריה והעניקה מדליה ראשונה לישראל. עד 61 קג נשים ארד: אחרים אולי מופתעים, אני לא. היא ג'ודוקא ישראלית שהייתה הישראלית הראשונה שזכתה במדליה אולימפית. כשיעל ארד ומדליה אחת אפשרו לספורט הישראלי לחלום בגדול. הגורל זימן ליעל ארד ולי להיות הראשונים להביא מדליה אולימפית למדינת ישראל. כשהיתה בת 13 מאמנה הראשון הסתפק בכך שתוכל להיות אלופת אירופה, אך כעבור 12 שנה אגדת הג'ודו הישראלית כבר עשתה היסטוריה עם מדליה אולימפית ראשונה לישראל. לאחר שהבטיחה מדליה ראשונה אי פעם. יעל ארד הייתה רק בת 25 כשעשתה היסטוריה במשחקים האולימפיים בברצלונה ונרשמה לעד בדפי ההיסטוריה של הספורט הישראלי.

יעל ארד, המדליסטית הראשונה של ישראל וכיום יור הוועדה המקצועית של הוועד האולימפי: כשיעל ארד ומדליה אחת אפשרו לספורט הישראלי לחלום בגדול. שמונה שנים מאוחר יותר כבר לא היו לה יריבות אימון להפיל על המזרן אז היא התאמנה עם הבנים. ארד זכתה במדליית כסף בברצלונה. גאות הניצחון מהולה בהחמצת הזהב.

30 7 1992 יעל אר×
30 7 1992 יעל אר×" זוכ×" ×'מ×"ליית כסף ×™×"יעות אחרונות from images1.ynet.co.il
יעל ארד (ג'ודו, ברצלונה 1992) אורן סמדג'ה (ג'ודו, ברצלונה 1992), גל פרידמן (שייט, אטלנטה 1996 ואתונה 2004), מיכאל קולגנוב (קיאקים, סידני 2000), אריק זאבי (ג. היא זו ששברה את תקרת הזכוכית כשתקעה את הדגל על הפודיום. הפרידה נעשתה ברוח טובה וידידותית. סגנית אלופה אולימפית (ברצלונה 1992), סגנית אלופת העולם (המילטון 1993), אלופת אירופה. יעל ארד נולדה במאי 1967 בתא. הרגשתי שאני רוצה מדליה יותר ממנה יעל ארד מדברת על ניסיונה האישי כזוכת מדליה אולמפית ראשונה בישראל ומדברת על מצוינות ומוטיבציה,. גל פרידמן העמיד למכירה את מדליית הזהב שלו.

בת 52, ג'ודאית, ספורטאית אולימפית לשעבר וכיום אשת עסקים.

הרגשתי שאני רוצה מדליה יותר ממנה הג'ודוקא חוללה היסטוריה והעניקה מדליה ראשונה לישראל. בת 52, ג'ודאית, ספורטאית אולימפית לשעבר וכיום אשת עסקים. עמוד הפרופיל של המדליסטית אישה הראשונה של ישראל אי פעם. זה מה שהוביל אותן לתחום הזה. זו נערה צעירה, אבל מדליה שלישית של אישה. יעל ארד אחרי זכייתה בברצלונה 92' ( צילום: גאות הניצחון מהולה בהחמצת הזהב. כשהיתה בת 13 מאמנה הראשון הסתפק בכך שתוכל להיות אלופת אירופה, אך כעבור 12 שנה אגדת הג'ודו הישראלית כבר עשתה היסטוריה עם מדליה אולימפית ראשונה לישראל. אבא אמר לי 'אתה תשתתף באולימפיאדה, ותביא מדליה' המדליסט האולימפי ומאמן נבחרת ישראל בג'ודו באירוע כשספורט וטכנולוגיה נפגשים של כלכליסט: מדינת ישראל הייתה כבר בת 44, ואז זה קרה. יעל ארד, הראשונה שהביאה לישראל מדליה אולימפית בברצלונה 1992, לא תחגוג את חתונת הכסף עם בעלה, ליאור כהנא.השניים נפרדו לאחרונה. יעל ארד מדליה / יעל × ×¨× 20 ×©× × ×œ×ž×לי×.

יעל ארד עשתה היסטוריה במשחקים האולימפיים בברצלונה, אבל לנו. ארד, זה היה באיפון או בווזארי? בת 52, ג'ודאית, ספורטאית אולימפית לשעבר וכיום אשת עסקים. הכישרון של הילדה הצעירה בלט לעין מיד. יעל ארד, הראשונה שהביאה לישראל מדליה אולימפית בברצלונה 1992, לא תחגוג את חתונת הכסף עם בעלה, ליאור כהנא.השניים נפרדו לאחרונה.

ראשונ×
ראשונ×" יעל אר×" from www.e-vrit.co.il
הכישרון של הילדה הצעירה בלט לעין מיד. אני ובנות דורי ראינו את יעל ארד זוכה ורצינו להיות כמוה, והיום בנות רוצות להיות ירדן ג'רבי. יעל ארד עשתה היסטוריה, אורן סמדג'ה עזר לה בשינוי פני הענף, מיכאל קלגנוב הציל את כבוד המשלחת הישראלית, אריק זאבי ריגש מדינה שלמה עם איפון מרהיב, גל פרידמן הוציא את לימור לבנת מהכלים ושחר צוברי עמד בלחץ עם שיוט סיום. הרגשתי שאני רוצה מדליה יותר ממנה זו נערה צעירה, אבל מדליה שלישית של אישה. יעל ארד ספורטאית, זוכת מדליה אולימפית, מדליקת משואה, יזמית ואשת עסקים topic: יעל ארד, המדליסטית הראשונה של ישראל וכיום יור הוועדה המקצועית של הוועד האולימפי: עד 61 קג נשים ארד:

אחרים אולי מופתעים, אני לא.

זה מה שהוביל אותן לתחום הזה. כל ההישגים של יעל ארד. מדליה אולימפית ראשונה אי פעם, במשחקים האולימפיים בברצלונה, שהוקדשה לזכר יא חללי מינכן שנרצחו 20 שנה קודם לכן. סגנית אלופה אולימפית (ברצלונה 1992), סגנית אלופת העולם (המילטון 1993), אלופת אירופה. הפרידה נעשתה ברוח טובה וידידותית. יעל ארד נולדה במאי 1967 בתא. הנה הצטרפה למועדון שלנו, של הנשים, עוד אחת מקסימה. אם לתום (21) ולדניאל (18) מנישואיה לליאור כהנא. יעל ארד (ג'ודו, ברצלונה 1992) אורן סמדג'ה (ג'ודו, ברצלונה 1992), גל פרידמן (שייט, אטלנטה 1996 ואתונה 2004), מיכאל קולגנוב (קיאקים, סידני 2000), אריק זאבי (ג. גל פרידמן העמיד למכירה את מדליית הזהב שלו. אני לא הצלחתי להביא מדליה ואליפות עולם כמו יעל ארד וירדן ג'רבי. בת 52, ג'ודאית, ספורטאית אולימפית לשעבר וכיום אשת עסקים. ארד זכתה במדליית כסף בברצלונה.

מבחינתנו, כשאנחנו תמיד במים אז אין קהל ואז ההרגשה היא שאני עולה על הגלשן ונמצא במים יעל ארד. מדליה שם ענף תחרות ברצלונה 1992:

Posting Komentar

0 Komentar